Sivut

tiistai 29. tammikuuta 2013

Olkapää |:

Piti niin mennä eilen salille, muttei pystyny tän käden takia. Oikee olkapää tuntu ihan rikkinäiseltä, sitä särki ja kolotti koko työpäivän. Mulla oli kyllä salikamppeet mukana töissä ja vasta vähän ennen keskustaa päätin, että ei helvetti tässä oo mitään järkee mennä sitä salille rikkoon, mutta jotain kuitenkin piti tehdä, joten... :D Kävin Stockmannilla vähän penkoon -60€ aleja ja eipä näille ihanuuksille jääny paljon hintaa. :)

Tervasaunatuoksu 1,47€, Beige liina 2,62€ ja allaoleva "home" 3,01€ :)

 En tiä sitten venäytinkö sen käteni sunnuntaina kun oltiin pelaamassa kiakkoo miekkosen kanssa ja ehkä mää jotenkin upeesti "lauoin" ja venäytin sen? Ei sillä, että osaisin pelata, ehen. Kunhan nyt koitan opetella luisteleen mun hokkareilla, kun en osaa ees kääntyä. Koitin netistä hakee infoo eilen illalla kun en saanu unta, mutta sekin oli yhtä tyhjän kanssa kun en oikein tienny millä sanalla hakee ja kamalia kauhuskenaarioita sieltä tuli, joten lopetin netin selaamisen.

Tänään mulla onkin ollu vapaapäivä ja on vielä huomennakin ja oon jälleen siivoillu. :D Mä en oikeesti osaa pitää järjestystä yllä, musta tuntuu siltä, että oon aina siivoomassa. Haluaisin kyllä sellasen selkeen kodin, mutta ei oo vielä tuloksia tullut. Oon yrittäny kyllä karsia tavaroitani ja kirppispöytä ois tarkotus ottaa taas, mutta ehkä vähän keveemmällä ois paremmin menekkiä. :)

Siitä mun korista, jonka aion tuunata keltasesta valkokseks, niin se on nyt sprayattu valkoseks. Itte en sitä kuitenkaan tehny, vaan miekkosen isä katso paremmaks tehdä sen. Mitä oisko mun kädenjälki sotkenu kaiken? Olis. No enivei, ostin tänään Rismasta pienen mustan maalipurkin, jolla sit sabluunan avulla maalaan siihen koriin sen lehtiä tai magazines. :) Lopputuloksesta laitan kuvaa myöhemmin.


Aamulla olkapää tuntu ihan hyvältä ja uskaltauduin reeneihinkin sen takia tänään. Miten mää nyt voisin jättää niitä väliin, kun viime viikolla alotin ja vasta toiset oli tänään.

Tässä vielä tunnelmaa mun iltaan ...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti