Sivut

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

TODAY !

Tänään se elämänmuutos sitten alkoi, jiah oon samalla sekä innostunut, että jännittynyt. Aamu alko 45 min aamulenkillä kullan kanssa. Pääosin lenkki meni kävellen, mutta otin innostuksissa pari hölkkäaskeltakin. :) On ihanaa, että mies keittää mulla kananmunia ja riisiä evääks, sillä välin kun mä valmistauduin töihin. Töistä suoraan salille ekaa kertaa kokeileen mun kolmijakoista saliohjelmaa. Tänään luvassa oli rinta/selkätreeni seuraavilla liikkeillä:

  • Ylätalja 4 x 8
  • Alatalja 4 x 10
  • Kulmasoutu tangolla 3 x10 (tein pelkällä tangolla, joka paino 20kg)
  • Naruveto 3 x 10
  • Selkälaite - 20 suoraa ja 20 molemmille sivuille
  • Penkkipunnerrus 4 x 8
  • Peck deck 3 x 10
  • Vinopenkki 30 astetta 3 x 12 
Vatsa 2
  • Voimapyörä 8 x 3
  • Vinot kierrot kiekon kanssa (5kg) 3 x 15 per puoli
  • Vatsarutistus kierrolla 3 x 15
Osa liikkeistä oli tehty mulle suuremmiks sarjoiks, mutten pystyny toteuttaan kaikkee sillein kun yks salin työntekijä tuli siihen kun tein penkkipunnerrusta. En oo koskaan tehny kovin painavalla, kun tanko on sen 20 kg ja lisäks oon ottanu 1,25kg kiekot molempiin päihin. Nyt tää salikaveri otti 1,25kg pois ja laitto 2,5kg tilalle ja niitä tein 10 kpl. Sit lepäsin ja tää lataa lisää elikkä 2,5kg + 1,25kg vielä, niitä jaksoin huikeet 5kpl tehdä mutta hei 27,5 kg ! :D Hurraa. Huomenna ois vuorossa jalkareeni, koska mun kädet on niiin loppu.

Ajattelin esitellä mun aamupalaa teille ja Herbalifea vähän muutenkin, mitä tuotteita mää käytän :) Sekä tässä alussa on Sateenkaarentaa-nettipuodin tilaukset, jotka hain tänään postista :) Kaikkia ihanuuksia! :)






Elikkäs mun aamu alkaa päivittäin Herbalifella. Laitan sheikkeriin 2,5 dl kevytmaitoa ja sitten 2 ruokalusikallista vasemmalla olevaa F1 jauhetta ja oikealla olevaa proteiinijauhetta laitan 2 rkl myöskin. Yhdessä ruokalusikallisessa tota proteiinijauhetta on 5g proteiinia. Ja se pitää nälän mulla aamulla kauemmin, kun lisään protskua joukkoon, kuin että söisin pelkän pirtelön ilman proteiinia.
Takana oleva tomaattikeitto on myös herkkua, sitä voi itse vielä tuunailla vaikka ja miten tai sitten keittää vettä ja lisätä tosta tomaattikeittoo joukkoon, hyvää on :) Edempänä on pikayrttiteejuoma, jota ite käytän välillä ennen aterioita ja välillä päivällä ja iltaisin.
Herbalifella on kolmenlaisia proteiinipatukoita, ite pidän eniten näistä sitruunanmakuisista, koska ne on pehmeenn makuisia, eikä niitä oo vaikee syödä, kuten ehkä paksumpia proteiinipatukoita.

Puristeista käytän Xtra-Cal:cia jonka avulla mun kynnet kasvaa paljon paremmin, monivitamiinivalmistetta ja kuitu- ja yrttitabletteja, joidenka avulla taas oon saanu vatsan tasapainoikseksi.
Sori huonosta kuvasta, nää on ateriapatukoita, jotka on mun mielestä kiva vetästä välillä vaikka töissä, kun ei kerkee syömään mitään suurta. Täytyy vaan muistaa juoda puoli litraa vettä tän kanssa, että se imeytyy hyvin.
H3O pro:ta käytän salilla, puoleen litraan vettä yksi tuollainen pussi (paketti sisältää 10 pussia) Se on hyvä juttu salilla, varsinkin sillon kun veto on pois ja kaipaa nestetystä ja erergiaa, toimii!

Oikealla oleva liftoff puolestaan on poretabletti energiajuoman valmistamiseen. Kupilliseen vettä yks tommonen, se liukenee sinne, kuten muutkin poretabletit. Liftoff sisältää 100% suositellun päiväsaannin mukaisesta määrästä sekä C-vitamiinia, että kuutta B-vitamiinia.

Oon unohtanu kaikki kaupan palautusjuomat ja siirtyny Herbalifen 24-sarjaan. Rebuild strengthia käytän salin jälkeen ja tota oikeanpuoleista Rebuild endurancee jumppien, nyrkkeilyn, rankempien lenkkien jälkeen.

Tässä linkki 24-sarjan sivuille, jos haluat katsoa enemmän :) Myös multa voi kysyä. Herbalife 24

 Tässä meitsin päivittäiset pillerit <3
Iltapala <3
 Jos kiinnostuit Herbalifesta, kysy ihmeessä minulta, autan mielläni.! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti