Sivut

tiistai 15. tammikuuta 2013

Good morning

Ensinnäkin lämpimästi tervetuloa uusi lukijani :)! <3

Mun aamupala näyttää melkein joka aamu tältä, pirtelö vaan vaihtaa välillä makua.

Kevytmaitoo tohon sheikkeriin 250ml ja sit 2rkl tota Terveellinen ateria (Formula 1) ja sit 2rkl tota protskujauhetta ja kaikki sheikkeriin ja sekotus. Siinä se, tiän et oon kerrannu hetki sit tän mun aamupalan aiemminkin. :) Mutta haittaakse. :D 220kcal maksimissaan annoksessa ja pitää mulla ihan yhtä hyvin nälän ku söisin leipää jne mitä muuta nyt yleensä syödäänkin :)

Täytys tänään tehdä Herbalifelle taas tilausta, sit voiki kohtaa sanoo, että palkka tuli, palkka meni. :D No ei mä oon oikeesti alkanu elään säästeliäämmin. Ennen kun asuin yksin, mulla saatto olla tilillä joku parikymppiä ja tiliin oli se viikko. Nyt eilen oli vielä ihan hyvin rahaa. Kummallista minulle, mutta ehkä mäkin opin säästämään pikkuhiljaa. Ollaan lähössä murun kaa kesällä Ranskaan, joten sinne täytyy säästää ainakin :)!

Tein aamulla viikottaiset mittailuni ja hurraa! Kahdessa viikossa vyötärön ympärys on kaventunut 5cm, rinnanympärys 3cm ja lantion 4,5cm!!

2 kommenttia: