Sivut

tiistai 8. tammikuuta 2013

Tokat mittaukset

Muokkailin vähän blogiani, lisäten tonne välilehtiin minä, mitat ja kuvia osiot. Niitä sitten täydentelen, mittoja kuukauden välein ja kuvia harvemmin. :) Mutta saa sieltä vähän käsitystä, että isompikokoinen olen kuitenkin ollut. Vanhoja mittoja mulla saattaa jossain olla tallella, nyt en kylläkään tiä missä :) Mulla on tänään vapaapäivä ja aamulla puntari näytti -1kg viime viikolta. Tosin se vaikuttaa, että punnittin itteni viimeks illalla kun olin syöny ja nyt tänään aamulla ennen minkäänlaista ruokailua, mutta oon silti tyytyväinen. Mahassa on semmonen tunne, että siellä jotain tapahtuu. Mulla on murun kaa kahen mais treffit kun meen sen kanssa salille, hoidetaan mun saliohjelma kuntoon, että teen varmasti kaikki liikkeet sitten jatkossakin oikein, kun jotkut liikkeet ei oo ennen ollu mun käytössä. :) Tossa söin äsken spagettia, bataattia, jota tehtiin eilen uunissa ja lisäks ruokaisia pannukasviksia, jotka oli sekoitettu jauhelihan joukkoon :) Hyvää oli.

Hyviä treenejä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti