Sivut

tiistai 22. tammikuuta 2013

Lost in motivation ! :|

Heitin eilisen blogitekstin loppuun "aamulla lenkille ja illalla pelaan tennistä" Päivä oli kuitenkin hieman erilainen.. :D Ensinnäkään mitään aamulenkkiä ei koskaan tullut, koska painoin kellon automaattisesti pärisemästä pois, enkä ajatellu ollenkaan, että piti nousta ja jatkoin tyytyväisenä unia. Sitten lähdinkin aamupalan jälkeen keskustaan, poikkesin nopeeta Stadiumilla ja Intersportissa, olishan siä ny ollu vaikka mitä, mutta ehkä välillä parempi mulle etten törsäile. Paitsi kävin Kicks:issä kylläkin ostaan tota Seche Vite -kynsilakan kovettajalakkaa. Ja ihan hyvää oli kun testailin! Suosittelen kyllä kaikille, joilla on huonot hermot ton kynsilakan kuivumisen suhteen, kuten mulla! :) Kävin yhen kaverin kanssa kahvilla vaihtaan kuulumisia ja alettiin miettiin, että viime näkemisestä on varmaan kuukausi! Hyi että, ihan kauheeta. :D! Aika menee hirmu vauhtia. Sitten kun tulin kotiin söin ja sit pitkästä aikaa mummulla käymään! :) Mummulla on huomenna synttärit, niin pitihän sielläkin välillä käydä. Yks paha noissa mummulla käymisissä on se, että siellä on aina jotain herkkuja.. Niin oli myös tänään ja pitihän niitä nyt vähän syödä :(

Hain tänään Positiivareitten ja Herbalifen paketit postista. Jospa saisin noista Positiivareitten kirjoista vähän piristystä mun mieleen, koska mulla on tällä hetkellä joku ongelma ton motivaation kanssa oikeesti. Mun tekis mieli vaan syödä ja syödä. Ja se oli isoin virheeni, että menin syömään sitä suklaata yks päivä, koska nyt mun tekee sitä mieli kokoajan :( Mulle ei siis tee hvyää se, että välillä syö hyvää, vaan mun pitäis totaalisesti kieltäytyä kaikesta ja kaikista herkuista. ! :/ Yyh miksi juuri minä.


 Nyt on lisää aamiaispirtelömakuja namii!

Huomenna aamulla meen pitkästä aikaa kampaajalle värjään hiukset! :) Mm iihanaa kerranki istua vaan tuolissa, eikä tarvi yrittää ite sähertää sen värin kanssa. :)

2 kommenttia:

  1. Iih, ihana kun kävit ostaan tota Sechee =) jos nyt viilataan pilkkua niin se on pikakuivattavaa päällyslakkaa, mut ehkä pointti tuli kaikille selväks :)

    Mirka

    peeäs. Tsemppiä, meitsi söi tänään kaks hillomunkkia,kolme riisipiirakkaa ja yhen lihiksen + suklaata. Ei voi mennä syömiset niin huonosti kun mulla!

    http://gonewiththenails.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps! Mainittin Kicks:in myyjälle, että mulle kaveri suositteli pikakuivattavaa päällyslakkaa, johon myyjä sano, että niillä on niitä useita (ylläri :D) mutta sen jälkeen kysy oisko kyse Sechestä kun sitä menee niin paljon ja se on ollu paljon lehdissäkin. :) Sit muistu mullakin, että joo Sechee oli!

      Poista