Sivut

tiistai 26. helmikuuta 2013

Ahdistuspohdiskus

Otsikko ei varmasti oo ees sana, mutta väliäkös sillä. :) Luin aamulla bussissa jälleen tuota "onnellinen sellaisena kuin olet" -kirjaa ja kuinka monta kohtaa sielläkin on niin itseään verrattavissa. Kirjassa puhuttiin paljon siitä, että ihmiset, varsinkin naiset ovat niin ankaria itselleen. Ja tottahan se on, mietitäämpäs tilannetta, jossa ystävämme on tehnyt jonkun mokan ja pyytää anteeksi. Tottakai me annamme anteeksi, onhan hän sentään ystävämme. Mutta mitenkäs käy kun itse teemme virheen? Me ruoskimme itseämme ja olemme kohtuuttoman ankaria itsellemme. Mä ainakin tunnistan olevani juurikin tuollainen ja myös se on aiheuttanut mulle ylimääräistä stressia. Olen koittanut myös hyödyntää erilaista ajattelutapaa. Tarkoituksenani oli esimerksiksi rientää heti maanantaina salille, mutta en jaksanutkaan enää työpäivän ja muun ohjelman jälkeen enää sinne lähteä. Se ärsytti minua, mutta koitin olla ajattelematta asiaa ärsytyksen sijaan siten, että "en ehkä mennyt salille tänään, mutta tein kuitenkin kävelylenkin ja sekin on parempi kuin ei mitään". Tapanani on ollut myös sortua "kaikki tai ei mitään" -ajattelumalliin. Esim: Jos en jaksa mennä salille, ei kannata sitten tehdä yhtään mitään. Vaikka todellisuudessa tiedänkin, että mikä tahansa liikunta on hyväksi, vaikka sen kesto olisikin lyhempi.

Toissapäivänä leivottiin pullia, korvapuusteja ja voisilmäpullia. Olin viimeks tehnyt niitä yläasteella, joten en oo mikään leipomismestari muutenkaan, mutta ihan hyvin suju :D haha.



 Mun mielestä tää oli niin söpö, että oli pakko ostaa! Prisma 5,95 € Mitähän siihen laittais ? :)
 Reeneistä kotia kohti kävellen HJUVALLA FIILIKSELLÄ !
Tänään salaatista löytyi salaattisekoitusta sis cashewpähkinöitä yms (pussi tuolla taustalla), paprikaa, punasipulia, kanakuutioita, jäävuorisalaattia, rucolaa, juustoa ja öljyä/etikkaa. :)

HUOMENNA HAMMASLÄÄKÄRIIN !! MUA PELOTTAAA :|||| !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti