Sivut

perjantai 15. helmikuuta 2013

Iihana vuonna 85 !

Ihan loistava päivä, ilman salia kylläkin, muuten kaikki on mennyt putkeen :)!

Pikkusiskoo treffailin heti 12sta jälkeen ja kierreltiin tyttöjen kesken vaatekauppoja ja kyllähän sieltä löytykin jotakin! :) Hennesiltä kengät 29,95€ ja nutturavalkki 2,90€



Tää rakkaus makso Vilassa 16,95€ - 20 % = 13,56 € eipä siis paljon mitään tälle ihanuudelle <3

Lisäks käytiin Speak Easyssa vähän herkutteleen siipiä ja ristikkoperunoita nomnomnom !


Tää oli niiiiin hyvä, suosittelen ehdottomasti jos tykkää suomalaisista elokuvista, itelle tää tietty oli hyvä senkin takia, koska hei Tampereelta nääs! Mutta siis kasarivaatteet ja kaikki ihan loistavia, näyttelijät oli hyviä, missään kohtaan ei tullu sellasta oloo, että tapahtuis nyt jotain ja tyyliin sillain että koska tää ny loppuu. Ihan huippu :D!! Popedan pitkä kuuma kesääääh, ah tulipas ikävä kesää tän lumen keskellä, miettikää nyt kun saa pistää päälle sitä ohutta kesätoppia ja shortsia, ai että! :) Ja terassit ! Tarviiko ees mainita, voi että, siteeratakseni vähän elokuvan repliikkiä "tää tulee oleen niin mun kesä" :)!

Huomenna mä vastasin et mähän kerron et mä en stoppaa, mähän kerron et mä en stoppaa!!

4 kommenttia:

  1. Nää sun postaukset on ihanan positiivisia, tulee ittellekki hyvä mieli! :D Kattelin nuita sun mittoja, hienoa edistymistä! Ootko muuten minkä pitunen? Oot niin hoikan näkönen ja mä painan suunnilleen saman verran mutta oon paljon tuhdimpi, on kiva vertailla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti ihana kuulla :)! Hyvä huomio toi pituus! En oo tajunnu laittaa sitä mihkään, hyväminä :D Mää oon n.170cm pitkä, ehkäpä hieman alle. :) Ihanaa kuulla, että oon sun mielestä hoikan näkönen, kiitti piristit mun päivää :)!!

      Poista
    2. :D Ollos hyvä. No niin nyt voi vertailla, kiitti! Mä oon noin 165 ja 71kg joten ihan oikein kattoin. ;D

      Poista
    3. Hehe joo mää entiä miten en oo ees ajatellu, että hmm pituuskin on olemassa ja senkin ehkä vois pistää näkyville tänne ;D

      Poista