Sivut

torstai 21. helmikuuta 2013

Lääh puh

Tänään sain nukkua tunnin pidempään kun eilisaamuna, entiä miten ihminen voi iloita tollasesta asiasta niin paljon :) Tällä viikolla on kylläki tullu liikaa treeniä suhteutettuna levon määrään. Oon pari viime yötä nukkunu taas tosi levottomasti, kun just yks päivä menin kehuskeleen äitille, että nykyään nukun paljon paremmin kuin ennen. No ehkä noi pari yötä oli vain poikkeuksia ja kyllähän ihminen ajattelee aina eritavalla heräämistä jos kyseessä on työaamu, jolloin sun on herättävä siihen kelloon ja noustava kans. Vapaapäivinä voi ottaa löysemmin ja painaa kellon pois päältä ja jatkaa unia jos on tarvis. Oon kuitenkin alkanu tekeen niin, että myös vapaapäivinä oon pistäny kellon soittaan, tosin myöhemmin kyllä, mutta oon kuitenkin tehnyt niin. Se on helpottanut mun päivän rytmittämistä ja sen avulla oon mahdollistanu silloin tällöin myös salille/lenkille lähtöä hetimiten aamusta :)

Luin bussissa tänään taas samaa "onnellinen sellainsena kuin olet" -kirjaa ja sain siitä taas hyvän idean. Nimittäin kiitollisuuspäiväkirja. Sen voi tietty tehdä jokainen päivä, tai sitten esim pari viikkoo putkeen, jotta idean huomaa. Tarkoitus olisi siis kirjoittaa iltaisin ylös ne asiat, joista koet olevasi kiitollinen kuluvan päivän aikana. Sitä ei ymmärrä aina, että ihan pienistäkin asioista voisi olla / on kiitollinen, koska niille ei anna arvoa. Ehkäpä voisin kokeilla sitä nyt jo tänä iltana blogissani.

Näistä minä olen kiitollinen tänään:
- että sain nukkua tunnin pidempään kun eilisaamuna
- työkaverit oli ihania
- osa asiakkaista oli minulle tänään erityisen ystävällisiä tai he soivat minulle iloisen katseen tai hymyn
- pääsin ajoissa töistä
- reeneissä oli kuntopiiri ja olin ihan loppu, mutta tein silti parhaani ja jaksoin loppuun
- muru teki ruokaa ja mä sain vaan syödä
- sain lukee ihania blogeja ja sain niistä huikeesti lisää motivaatiota ja treeni-intoa

siinäpä äkkiseltään :)

Huomenna Turkusee, hiiohoi Samppa Linna täältä tullaan Tampereelta nääs! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti