Sivut

maanantai 11. helmikuuta 2013

Mittailua !!

Hiiih käykääs kattomassa mun mittoja-välilehdessä :) Jotain on tapahtunut!! :) Vaikka viime viikko meni aika reisilleen, niin silti aamupaino näytti vähemmän mitä edellisviikolla. Tuntuu hyvältä, että on saanut jotain aikaiseksi :) Ja oon saanut kommenttia myös toiselta puoliskoltani, että jotain on tapahtunut kun on mua kattellu ohimennen kun oon pomppinu täällä alusvaatteilla. Vaikka peilin edessä tuskailen mahani kanssa, niin toinen sanoo, että on laihtunu. Vaikka sen haluaa uskoo, mutta se ei aina oo niin helppoo ;) Ja oon myös yrittänyt luoda uutta ajattelumallia ja toitottanu itelleni pitkäjänteisyyttä - sää pystyt siihen! Se on totta, mä en enää jaksa ressata, tiedän, että ens viikonloppuna tulee taas syötyä ja myös juotua.

Mutta oikeastaan ketä varten mää oikeestaan laihdutan, mullahan on jo mies, ei mun tarvi omalla laihdutuksella hakee siis miehiä ainakaan. No vastaushan on selvä, itseeni varten. Tottakai mää haluan näyttää hyvältä, koska on ton miehenkin varmasti mukavampi kattella mua jos en oo mikään hirmu pullea. Oon ollu tarpeeks pulla aikasemmin, enkä halua, että se menee enää KOSKAAN siihen samaan tilaan. Mutta siis haluan vain saada parempaa itsetuntoa ja omistaa vielä joskus sen hoikan mahan, jota mun ei aina tarvi peitellä joka paikassa, uimarannalla ei tarvi vetää hirveetä laukkaa uimaan käsi mahan edessä ettei vaan kukaan nää! :) Mutta en myöskään koe mitään tarvetta esitellä itteeni tua kaduilla ja rannalla, ehei. Mä vaan haluan elää aktiivista ja urheilun täyteistä elämää :)

Nyt ruokaa nassuun ja töihin, heippadei kaikki ihanat ! Te ooootte parhaita kaikki! :))))

2 kommenttia:

  1. Ootko harkinnu joskus tämmöstä? laihduta.biz.ly

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kyllä harkinnu mitään tälläsiä diettejä, jotka on jonkun tietyn aikaa. Mun tavoite on pudottaa painoa elämänmuutoksen avulla pysyvästi. En halua mitään tiettyä kilomäärää johkin tiettyyn aikaan mennessä :)

      Poista